Πάντα ήλιος
-
Στον καλύτερο ραδιοφωνικό σταθμό του κόσμου, ο πιτσιρίκος λέει αυτά αλλά
λέει και τα άλλα. Καλή ακρόαση! Θα πρέπει να συνδεθείτε για να διαβάσετε το
υπόλ...
Πριν από 3 ώρες
ΟΧΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΣΤΑ BLOG. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ... Υπεύθυνος για το νόμο: Ιζνογκούντ. Διαχειριστής: Λούκι Λουκ. Αρχισυνταξία: Κρουέλα ντε Βιλ. ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗ ...ΒΛΑΚΕΙΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ Για ότι προκύψει, το μαγαζί διανυκτερεύει στο atsarantos.blogspot@gmail.com
Αναρτήθηκε από Ατσάραντος στις 3:50 μ.μ.
Ετικέτες Αει Σιχτίρ
6 σχόλια:
Οι μετεωρίτες τα εβρασαν τα ψαρια με ραδιοκυματα η με θερμοτητα; Δεν θα μαθω ποτε!!!!!
ετσι επισκευαζεται ενα πλοιο για να μπει στην κυκλοφορια;;;;;; βαφη με το κιλο για να σκεπασει καθε σκουρια.... αντε βρε καλοταξιδο..... και με ευκολα ψαρεματα στην προβλητα με βαμμενα ψαρια!
Τι το θέλουν το βάψιμο καλλίτερα νονά ρίξουνε τα ναύλα .
Τι το θέλουν το βάψιμο καλλίτερα νονά ρίξουνε τα ναύλα .
Δ.ΤΥΡΟΓΑΛΑΣ & ΣΙΑ Ν.Ε
Ε/Γ – Ο/Γ ΙΟΝΙΣ Ν.Π. 8775
Στις 15/12/2013 στο blog σας αναρτήθηκαν φωτογραφίες του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΙΟΝΙΣ» με θέμα «Βάφουν το Ιονίς ………βάφουν και τη θάλασσα». Σκοπός του αδαή αυτού συμπολίτη μας ήταν να «ενημερώσει» τη ζακυνθινή κοινωνία ότι το εν λόγω καράβι -το οποίο βρίσκεται υπό την πλοιαρχία του υπογράφοντος- ρυπαίνει τη θάλασσα κατά την επισκευή του, ρίχνοντας βαφές σ΄αυτή κατά τις εργασίες συντήρησης του, με αποτέλεσμα να αποδιοργανώνει το οικοσύστημα. Υποθέτω ότι ο συμπολίτης μας που ανάρτησε τις εν λόγω φωτογραφίες για να μας «ευαισθητοποιήσει» , δεν είναι κατ΄ επάγγελμα ναυτικός ούτε ασκεί κάποιο άλλο συναφές με την ναυτιλία επάγγελμα. Αν ήταν, δεν θα προέβαινε στην ανάρτηση αυτή. Ποιο ήταν το κίνητρό του?
Παρ΄ όλα αυτά, επειδή θεωρώ σκόπιμο να απαντήσω στην κακόβουλη αυτή ανάρτηση, ως πλοίαρχος του πλοίου αυτού και ειδήμων λόγω επαγγέλματος και επειδή οι συμπολίτες μας πρέπει να γνωρίζουν τι συμβαίνει και να μην παραπληροφορούνται, γι΄ αυτό και αναφέρω τα παρακάτω.
Όπως συμβαίνει σ΄ όλα τα πλοία της ελληνικής ακτοπλοΐας (τ.ε. και σ΄ αυτά της τοπικής), κατά τη διάρκεια της νόμιμης και εγκεκριμένης από τις αρμόδιες Αρχές ετήσιας ακινησίας τους, αυτά προβαίνουν σε διάφορες εργασίες συντήρησης και χρωματισμού τους. Για να αποφευχθεί ρύπανση του θαλασσίου οικοσυστήματος, λόγω τοξικότητας των χρωμάτων, θεσπίστηκαν κανόνες από τον INTERNATIONAL MARITIME ORGANIZATION (I.M.O) , σύμφωνα με τους οποίους τα χρώματα βαφής πλοίων απαιτείται να είναι ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ (TIN FREE) , τα οποία συνοδεύονται με τα σχετικά πιστοποιητικά , τα σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς. Έκαστο, δε, δοχείο που χρησιμοποιείται κατά τον χρωματισμό των πλοίων για να αποδεικνύεται ότι έχει τις υπό τους άνω κανονισμούς προδιαγραφές φέρει BATCH NUMBER (κωδικό πιστοποίησης). Κατά την επισκευή του εν λόγω πλοίου, λοιπόν, χρησιμοποιούνται αποκλειστικά τέτοιου είδους χρώματα - υψηλών προδιαγραφών (TIN FREE)- . Προς αποφυγή, δε, οποιωνδήποτε αμφιβολιών τήρησης των άνω νόμων και των προς αυτών προδιαγραφών σχετικά με τα χρώματα που χρησιμοποιούνται στο «ΙΟΝΙΣ» , καλώ τον οποιονδήποτε συμπολίτη μας να έρθει στο καράβι και εξακριβώσει την ακρίβεια των λεγομένων μου.
Εν κατακλείδι, θεωρώ ότι πρέπον είναι ο καθένας πριν δημοσιοποιήσει την άποψή του σχετικά με θέματα που δεν αφορούν την επαγγελματική του δραστηριότητα, να έχει απευθυνθεί γι΄ αυτά στους επαγγελματίες που είναι καθ΄ ύλην γνώστες.
Ο ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΜΗΛΟΣ
ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ Ε/Γ-Ο/Γ ΙΟΝΙΣ
Στις 18 Δεκεμβρίου 2013 - 7:57:00 μ.μ
Aναρτήθηκε μια απάντηση από τον πλοίαρχο του ΙΟΝΙΣ ! θα ήθελα να υποβάλω μια απλή έρευνα σαν απλός ψαράς , ψαροντουφεκάς και οδηγός ταχύπλοου σκάφους όντως των ζακυνθινών υδάτων . Από απλή περιέργεια έψαξα στην ποια διαδεδομένη μηχανή αναζήτησης του διαδικτύου το γνωστό μας Google ,βρήκα αυτό για το TIN FREE στο οποίο αναφερθήκατε {ΑΡΑΙΩΣΗ: Στη χρήση του το φαιόχρωμα CLASSIC - SYNTEX δεν αραιώνεται. Ωστόσο στη περίπτωση που οι συνθήκες το απαιτήσουν , μπορεί να χρησιμοποιηθεί λίγο διαλυτικό ΓΧ-9010 της SYNTEX, διαλυτικό ΝΙΤΡΟΥ, WHITE SPIRIT κτλ. } όμως στάθηκα στην λέξη :διαλυτικό ΝΙΤΡΟΥ . Έκανα αναζήτηση πάνω σε αυτό και με μικρή έκπληξη γιατί το περίμενα βρήκα τα εξής στάθηκα όμως στον αριθμό 2 :ΔΙΑΛΥΤΙΚΑ - ΑΡΑΙΩΤΙΚΑ - ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ
ΠΡΟΣΟΧΗ! Όλα σχεδόν τα διαλυτικά/καθαριστικά (εκτός του Rhodia και του RST-5) είναι ιδιαίτερα εύφλεκτα.
1 Αποθηκεύετε τα υλικά σε δροσερό μέρος και μακριά από ηλιακή ακτινοβολία ή άλλες πηγές θερμότητας.
2 Απαγορεύεται η ρήψη των υλικών στο περιβάλλον (λίμνες, ποτάμια, πηγάδια, θάλασσες).
3 Σε περίπτωση κατάποσης ή ερεθισμού, συμβουλευτείτε το Κέντρο Δηλητηριάσεων: 210 7793777.
4 Φοράτε μάσκα προστασίας κατά των οσμών και γάντια κατά τη χρήση.
Και κάτι ακόμα ξαναέκανα αναζήτηση με 4 λέξεις : βάψιμο πλοίου σε λιμάνι και δεν βρήκα τίποτα ξαναέκανα αναζήτηση πάλι με 4 λέξεις : βάψιμο πλοίου σε δεξαμενή και βρήκα αυτό www.ahilios.gr/gr/services/painting.html μήπως πρέπει να έχουμε ένα μεγαλύτερο budget για να γίνουν σωστά οι διενέργειες αποκαταστάσεις του εν λόγο πλοίου ; Και μια τελευταία αναζήτηση μου έδηξε αυτό ακριβώς που έχει αναρτηθεί στο blog Atsarantos και είναι αυτό εδώ : Ποτέ μην αδειάζετε χρώμα ή διαλύτες στην θάλασσα . Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να προκαλέσετε μόλυνση και φυσική καταστροφή στα επιφανειακά νερά … Τα συμπεράσματα δικά σας με τιμή ένας συμπολίτης σας . Καλές γιορτές !
Δημοσίευση σχολίου