Η Λουθία αποφοίτησε από το νηπιαγωγείο
-
Στον καλύτερο ραδιοφωνικό σταθμό του κόσμου, η Ινφάντα Μαρία είναι
συγκινημένη γιατί η Λούσι τελείωσε το νηπιαγωγείο αλλά μιλάει και για
βιβλία και άλλα....
Πριν από 12 ώρες




























1 σχόλια:
Και ποιόν να ψηφίσουμε,
που όλοι τους γίνανε,
σοσιαλιστές,
και υπερασπίζονται
εργατοϋπάλληλους,
αυτούς τους ληστές;
Κανένας δεν νοιάζεται,
για τους βιομήχανους,
τους εφοπλιστές.
Ελεύθερα σκέφτεσαι,
χαζούλης δεν φαίνεσαι,
μα ούτε στραβός,
κι αυτοί το γνωρίζουνε,
και ίσως "ψεκάζουνε",
γι αυτό ακριβώς!
Δύ-στιχος
Δημοσίευση σχολίου