Την Κυριακή 29/01/2012 στις 11:30 σας καλούμε στη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Λέσχης Μοτοσικλετιστών Ζακύνθου (ΛΕ.ΜΟ.Ζ) στο café forum στη πλατεία Αγ. Μάρκου στη πόλη της Ζακύνθου. Θα χαρούμε να σας δούμε.
Post: lemoz
Η Λουθία αποφοίτησε από το νηπιαγωγείο
-
Στον καλύτερο ραδιοφωνικό σταθμό του κόσμου, η Ινφάντα Μαρία είναι
συγκινημένη γιατί η Λούσι τελείωσε το νηπιαγωγείο αλλά μιλάει και για
βιβλία και άλλα....
Πριν από 11 ώρες




























0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου