...μετά την Αποστολάκη και η Τόνια Αντωνίου φεύγει από την Κ.Ο του Πασοκ, αφήνοντας την κυβέρνηση με 151 βουλευτές. Είναι πλέον θέμα χρόνου η προκύρηξη εθνικών εκλογών.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 14 ώρες




























2 σχόλια:
AMHN.
ANTONIOY KAI KEFALIDOY EKTOS
150....mexri tora.....
Δημοσίευση σχολίου