...εξ αιτίας της μη καταβολής ποσοστού 10% επί των εσόδων του λιμανιού στον Οργανισμό Δημόσιας Αντίληψης Ζακύνθου (ΟΔΑΖ). Σύμφωνα με πληροφορίες ο Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης έχει ήδη αποστείλει σχετική απόφαση που ζητάει από το Λιμενικό Ταμείο να καταβάλει τα ωφελούμενα ποσά για τα έτη 2007 έως και 2010. Το συνολικό ποσό ανέρχεται στις 270 χιλιάδες ευρώ. Εάν δεν καταβληθούν τα οφειλόμενα οι κυρώσεις μπορούν να φτάσουν μέχρι την παύση της Επιτροπής.
Η Λουθία αποφοίτησε από το νηπιαγωγείο
-
Στον καλύτερο ραδιοφωνικό σταθμό του κόσμου, η Ινφάντα Μαρία είναι
συγκινημένη γιατί η Λούσι τελείωσε το νηπιαγωγείο αλλά μιλάει και για
βιβλία και άλλα....
Πριν από 11 ώρες




























1 σχόλια:
Σιγά τα ωά κι αν παυθεί. Το θέμα είναι να καταβληθούν προς τον ΟΔΑΖ τα χρήματα.
Δημοσίευση σχολίου