Γιόσα Μπουσόν
-
Καλημερούδια! με χαϊκού του Γιόσα Μπουσόν [716– 1784] Φυσάει η Δύση
μαζεύονται πεσμένα φύλλα στην Ανατολή. φιλιά Μερόπη (Αγαπημένη Μερόπη, μου
θύμισες έν...
Πριν από 2 ώρες
ΟΧΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΣΤΑ BLOG. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ... Υπεύθυνος για το νόμο: Ιζνογκούντ. Διαχειριστής: Λούκι Λουκ. Αρχισυνταξία: Κρουέλα ντε Βιλ. ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗ ...ΒΛΑΚΕΙΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ Για ότι προκύψει, το μαγαζί διανυκτερεύει στο atsarantos.blogspot@gmail.com
15 σχόλια:
ΠΟΛΥ ΓΚΑΟΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΟΥΤΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ 2-3 ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΕΤΑ.
oust apo dw paliolamogia!
ama stn topiko tipo ginontai tetoia orgia fantasteite stn a8inaiko kai st megala mesa ti ginetai...
telika den einai kai toso elef8eri i apopsi...malista o ekdotis ts efimeridas ka8e mera st radiofwno petaei laikismous kai nomizei oti o kosmos twn pisteueis me tis m@l@kies pou leei s ola ta 8emata,,,tous gleifei aftous p sinomili mprosta sta matia mas...
px prin liges meres milage me tn teos nomarxi (gaspaar....) kai ipoti8etai 8a t zitage e3igiseis gt i nomarxia dn exei aprousiasei ergo kai otn vgike st grammi leei malapetsas na kalosorisoume tn nomarxi (xwris na pei teos) tou opoiou to ergo kanagnwrizoume,...'i kati tetoio..kai st sinexeia elege malakies o gasparos kia ftos elege nai kai simfwnouse m afta p elege...
tespa
a!rr fasistes...(afton rr paidia dn einai pou ton eixan mpaglarwsei tn wra ts ekpompis gt den eixe plirwsei tn eggiisi??dld o ipoloipos kosmos gt tn plirwnei??
..."αντικειμε..." τί;;;
http://www.aksioprepeiakantoxh.com/mesa-mazikis-eximerosis/arthra/363.html
Βρε παιδια, δεν ξερετε οτι οι διαφημισεις στις εφημεριδες μπαινουν παντα στη δεξια μερια...
ΟΥΣΤ...ΛΑΜΟΓΙΑ!
Ο τοπικός Τύπος κατηγορείται συχνά για έλλειψη αντικειμενικότητας, δυστυχώς πάρα πολύ σωστά και κατά την ταπεινή μου γνώμη.
Πολλές φορές μάλιστα, αυτή η έλλειψη αντικειμενικότητας φθάνει να είναι τόσο απροκάλυπτη που προκαλεί το γέλιο, αφού στη μικρή (αλλά κωλοπετσωμένη) κοινωνία του νησιού είναι ευρύτατα γνωστές οι σχέσεις εξάρτησης ορισμένων επιχειρηματιών της "ενημέρωσης" από αιρετούς και άλλους "αξιωματούχους" (ευτυχώς, υπάρχουν κι εξαιρέσεις).
Στη συγκεκριμένη εφημερίδα, πολύ γέλιο προκαλεί και η απεγνωσμένη προσπάθεια ενός "δημοσιογράφου" που μάλλον επιθυμεί να αυτοπλασαριστεί ως κάποιου είδους ...διανοούμενος, γράφοντας κάτι απίθανες ασυναρτησίες για να επιδείξει το ...απύθμενο βάθος κι ευαισθησία της σκέψης του, ενώ πιθανότατα ούτε κι εκείνος καταλαβαίνει κάτι από τις αρλούμπες που αραδιάζει με την ελπίδα ότι ούτε και κάποιος άλλος καταλαβαίνει τη διανόηση αυτού του "επιπέδου"...
Κάποια άλλη εφημερίδα "γλύφει" σε τέτοιο σημείο αυτοεξευτελισμού κάποιους ισχυρούς, που η θυμοσοφία του Ζακυνθινού της έχει από χρόνια "αλλάξει" κατάλληλα τον τίτλο...
Άλλη διαθέτει "σύμβουλο έκδοσης" που καμία ελάχιστα σοβαρή ή ανεξάρτητη εφημερίδα δεν θα θεωρούσε δεοντολογικά και ηθικά επιτρεπτό να χρησιμοποιεί... αλλά στη Ζάκυνθο επιτρέπονται, γίνονται και καλύπτονται τα πάντα.
Όλα αυτά είναι όμως αναμενόμενα. Τέτοια "δημοσιογραφία" χρειάζεται απαραίτητα "προστάτες", "χορηγούς" και "αφεντικά" μεταξύ των ισχυρών για να επιβιώσει, αφού ως δημοσιογραφία δεν αξίζει ούτε το φθηνό χαρτί το οποίο μουτζουρώνει. Δεν αποσκοπεί βέβαια στην ενημέρωση, αλλά στην κατά παραγγελία διαμόρφωση της κοινής γνώμης σύμφωνα με τις εντολές άνωθεν.
Τέτοια δημοσιογραφία δεν τολμά βέβαια να ελέγξει αντικειμενικά τους τοπικούς άρχοντες ως ώφειλε, αφού τρέμει ότι θα της κόψουν τις "χορηγίες" κάθε λογής, που την κρατούν σε κυκλοφορία ως υποζύγιο των ισχυρών, για να γλείφει, να εξυπηρετεί ποικίλα συμφέροντα και να προβάλλει το (κατά τα άλλα αόρατο) "έργο" εσχάτως ευκατάστατων αιρετών, ευνοούμενων των κομματικών μηχανισμών υπεξαίρεσης δημόσιου χρήματος...
Παρόλο που είναι βέβαια κατανοητή η ανάγκη αυτών των ανθρώπων να πουλήσουν κι αυτοί κάτι τέλος πάντων για να ζήσουν, δεν τους αναγνωρίζεται το δικαίωμα να ονομάζουν αυτό το γλοιώδες εμπόριό τους "δημοσιογραφία".
Καλύτερο και πιο έντιμο θα ήταν να το ονόμαζαν "γκρίζα διαφήμιση και κατ' εντολή δυσφήμιση για βιοποριστικούς λόγους, με σπάνια ψήγματα ενημέρωσης".
Δυστυχώς, από το να μην υπάρχει τοπικός Τύπος, θα πρέπει να θεωρήσουμε αναγκαστικά ως ευτύχημα που υπάρχει έστω κι αυτό το είδος, έστω και ως αντιπαράδειγμα ή αντίθεση κάθε δημοσιογραφικής δεοντολογίας...
"Από τα ολότελα..."
μην ρίχνετε το μωρό έξω μαζί με το νερό του λουτρου. Είτε βρείτε το χρηματικο ποσο που λειπει είτε αποδειξη για το πώς ξοδεύτηκε. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ: SHOW ME THE MONEY
@Γιάννης
Αναγκάστηκα να διαγράψω το σχόλιό σου γιατί οι χαρακτηρισμοί δεν βοηθούν σε τίποτα. Άσε που δεν προσθέτουν και τίποτα, αφού όλοι γνωρίζουν όλους, σαν κάλπικες δεκάρες!
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ Κ. LASKA
Η άγνοια και η προκατάληψη βασιλεύει σε πολλούς χώρους της κοινωνίας μας.
Το ερώτημα είναι τι πρέπει να κάνει κάποιος για να αποδείξει ότι δεν είναι ...ελέφαντας.
Μέσα στα πολλά ανακριβή και μη, που διαβάσαμε υπάρχει και μία αναφορά σε ένα ....σύμβουλο έκδοσης τοπικής εφημερίδας με απαξιωτικούς για την εφημερίδα χαρακτηρισμούς.
Γιατί άραγε;
Επειδή ο άνθρωπος τελείωσε δύο πανεπιστημιακές σχολές, εργάστηκε για πέντε χρόνια στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ και ήλθε στη Ζάκυνθο ως καταξιωμένος δημοσιογράφος με μια σύμβαση εργασίας στο υπουργείο τύπου που δικαιωματικά και αξιοκρατικά την πήρε;
Επειδή ως επαγγελματίας δημοσιογράφος εργάστηκε παράλληλα στον ιδιωτικό τομέα σύμφωνα με τα όσα ορίζει η νομοθεσία και έβαλε πλάτη αφιλοκερδώς να δημιουργηθούν αρκετά από τα μέσα ενημέρωσης που σήμερα μεσουρανούν;
Επειδή στην Ενωση Συντακτών, που είναι μέλος, υπηρέτησε για μια οκταετία ως συνδικαλιστής το σώμα των επαγγελματιών δημοσιογράφων;
Επειδή ακόμα και σήμερα, που βρίσκεται στο προσυνταξιοδοτικό στάδιο, εξακολουθεί να μάχεται για μια καλύτερη ποιότητα ζωής και πληροφόρησης των πολιτών με βαρύ κόστος για τον ίδιο και την οικογένειά του, επειδή δεν θέλησε να υποκύψει στα μεγάλα άνομα συμφέροντα που κυριαρχούν στον τόπο μας;
Γιατί άραγε τόση άγνοια ή προκατάληψη.
Και γιατί δεν περιποιεί τιμή για τη συγκεκριμένη εφημερίδα η ιδιότητα του Συμβούλου έκδοσης αφού αυτή την ιδιότητα την βρίσκουμε στα κουπόνια πολλών μεγάλων και γνωστών εφημερίδων να καλύπτεται από καταξιωμένους δημοσιογράφους;
Ο μεγαλύτερος φασισμός είναι να κατηγορούμε κάποιους ανώνυμα και δίχως στοιχεία. Το ίδιο έκανε και ο Χίτλερ στην εποχή της δημοκρατίας της Βαϊμάρης!
POST: Εφημερίδα 'Ερμής'
Προφανώς, η τοπική Εφημερίδα “Ερμής” για τους δικούς της λόγους ένιωσε μια ευαίσθητη χορδή να θίγεται από τα γραφόμενά μου. Εμφανίστηκε λοιπόν ένα κείμενο από τη συγκεκριμένη Εφημερίδα ως απάντηση στο σχόλιό μου, κι ευχαριστώ πολύ γι’ αυτήν την ανέλπιστη τιμή.
Ποια είναι λοιπόν τα γεγονότα;
Τέθηκε από μένα το θέμα εφημερίδας που χρησιμοποιεί Σύμβουλο έκδοσης υπό ασυμβίβαστες δεοντολογικά συνθήκες, αυτοτραυματίζοντας έτσι την αξιοπιστία της.
Παρουσιάζεται κατόπιν ένα κείμενο, το οποίο φαίνεται να προέρχεται από συγκεκριμένη πια Εφημερίδα, που προφανώς θεωρεί ότι θίγεται, προφανώς αναγνωρίζοντας στα γραφόμενά μου τον εαυτό της.
Για την υπεράσπιση λοιπόν της (κατά την άποψή της) θιγόμενης Εφημερίδας (και του μη κατονομασθέντος «Συμβούλου έκδοσης»), επιστρατεύτηκε ως φαίνεται από την Εφημερίδα κάποιος (-α) δημοσιογράφος, ο οποίος (-α), αφού αρχίζει με τη λυπηρή διαπίστωση ότι «βασιλεύει η άγνοια και η προκατάληψη στην κοινωνία» παραθέτει σειρά αδιαμφισβήτητων επιτευγμάτων, επιτυχιών και θυσιών του Συμβούλου, για να καταλήξει στο μεγαλύτερο όπλο όλων των νέων αρθρογράφων, το pièce de résistance όλων των επιχειρημάτων, την πολύ πρωτότυπη επίκληση του Φασισμού και του Χίτλερ, ίσως για να προκαλέσει τη συμπάθεια (που εγώ δεν θεωρώ ότι την είχε ανάγκη), νομίζοντας έτσι ότι έχει τελειώσει την αποστολή του, χωρίς να γράψει ούτε λέξη για το κύριο και καυτό θέμα που θα έπρεπε ως δημοσιογράφο να τον έχει απασχολήσει, αυτό της αντικειμενικότητας της τοπικής δημοσιογραφίας και των διαφόρων παραγόντων εξάρτησης που την επηρεάζουν, θέμα που επιχειρώ να θίξω με τα γραφόμενά μου.
Στον μάλλον πρωτόπειρο αυτόν (-ήν) δημοσιογράφο, θα πω ότι άθελά του προσφέρει κακή υπηρεσία στο Μέσο που υπηρετεί, και θα θέσω μια σπονδυλωτή ερώτηση, ελπίζοντας να μην αποκριθεί πάλι εκτός θέματος με την καραμέλα του Φασισμού ή τα γεγονότα της Δημοκρατίας (με «Δ») της Βαϊμάρης, διότι προφανώς δεν γνωρίζει ότι ο Χίτλερ χρησιμοποίησε με εξαιρετική μαεστρία την ελεγχόμενη, κατευθυνόμενη, χειραγωγούμενη, μη αντικειμενική δημοσιογραφία για να πετύχει τους σκοπούς του, διαμορφώνοντας την κοινή γνώμη με γνώμονα κάποια συγκεκριμένα συμπλέγματα συμφερόντων της εποχής του, απαγορεύοντας στους πολίτες να …σκέφτονται.
Περί αντικειμενικότητας και μόνο ο λόγος, λοιπόν, και ερωτώ πλέον για συγκεκριμένο Μέσο, για να μάθω, αφού έχω άγνοια, είμαι προκατειλημμένος και επιπλέον κατηγορούμαι και για …φασισμό. (Συνέχεια πιο κάτω)
(Συνέχεια 2)
- Η Εφημερίδα δεν αποτελεί μέρος συγκροτήματος επιχειρήσεων με διάφορες κι εκτεταμένες δραστηριότητες στον τομέα των ΜΜΕ;
- Ως ιδιοκτήτρια δεν εμφανίζεται η ΕΡΜΗΣ ΑΕ; Υπάρχουν άλλες ΑΕ που έχουν σχέση; Ποιοι ακριβώς είναι τα φυσικά πρόσωπα - μέτοχοί τους και με τι ποσοστά;
- Μήπως η σύζυγος καταξιωμένου δημοσιογράφου δεν εμφανίζεται ως Εκδότρια της Εφημερίδας;
- Ο καταξιωμένος εκείνος δημοσιογράφος δεν κατέχει (έστω με πολύχρονη σύμβαση έργου) θέση – κλειδί στο Δημόσιο, σε τοπικό κέντρο εξουσίας, με αντικείμενο σχετικό με την ιδιότητά του και με το αντικείμενο της Ανώνυμης Εταιρείας της οποίας εμφανίζεται ως κορυφαίο στέλεχος η σύζυγός του;
- Ο καταξιωμένος δημοσιογράφος – συμβασιούχος σε θέση κλειδί του Δημοσίου - Σύμβουλος έκδοσης της Εφημερίδας και (όπως είναι απόλυτα φυσικό) καθημερινός θαμώνας της ανθούσας επιχείρησης στην οποία εμφανίζεται ως κορυφαίο στέλεχος η σύζυγός του, μήπως δεν περιβάλλεται κάθε στιγμή κατά την παράλληλη εργασία του στο Δημόσιο από πλήθος πληροφοριών, απρόσιτων στο ευρύ κοινό (και στους ανταγωνιστές της πιο πάνω ΑΕ), πληροφορίες που θα μπορούσαν να έχουν μεγάλο και πολύπλευρο ενδιαφέρον για μια τέτοια επιχείρηση; Αυτό πώς κρίνεται από πλευράς δεοντολογίας;
- Είναι παρατραβηγμένο και …φασιστικό να σκέφτεται κάποιος, ότι καθαρά ως συνέπεια των πιο πάνω, αν ισχύουν, ότι η αντικειμενικότητα και το βάθος της κριτικής και του ελέγχου που ασκεί το εν λόγω Μέσο στους τοπικούς άρχοντες για το έργο τους, υπάρχει μια …απειροελάχιστη πιθανότητα να επηρεάζεται σε κάποιο …απειροελάχιστο βαθμό;
- Ποια λοιπόν ακριβώς είναι τα «μεγάλα άνομα συμφέροντα που κυριαρχούν στον τόπο μας» και με τα οποία διασταύρωσαν το ξίφος τους η Εφημερίδα και ο Σύμβουλός της ΠΡΙΝ αυτά καταστούν εντελώς ακίνδυνα από τις εξελίξεις;
- Πόσες και ποιες ακριβώς είναι οι Εφημερίδες, όπου ο Σύμβουλος έκδοσης είναι ταυτόχρονα και σύζυγος της Εκδότριας του Μέσου, αλλά και συμβασιούχος του Δημοσίου, εργαζόμενος επί μακρά σειρά ετών σε νευραλγική θέση σε τοπικό κέντρο εξουσίας το οποίο καλείται από το δεοντολογικό της καθήκον να ελέγξει η Εφημερίδα, και όπου οι πληροφορίες που κυκλοφορούν είναι του αμέσου ενδιαφέροντος της Εφημερίδας; Μια απάντηση θα παρουσίαζε εξαιρετικό ενδιαφέρον, διότι πράγματι εδώ έχω πλήρη άγνοια…
(Συνέχεια πιο κάτω)
(Συνέχεια 3)
- Η Εφημερίδα - επιχείρηση λοιπόν μας ζητά να θεωρήσουμε δεοντολογικά αποδεκτό και να καταπιούμε αμάσητο το πιο πάνω αξιοσημείωτο σύμπλεγμα καταστάσεων και να δεχθούμε χωρίς δεύτερη κουβέντα ότι παρόλα αυτά ως Μέσο είναι πέρα από κάθε αμφιβολία «ανεξάρτητο» (όπως αυτοαποκαλείται), ανεπηρέαστο, Ηγέτης κατά «άνομων συμφερόντων», υπέρμαχος του λαού και δογματικώς αδαμαντίνου χαρακτήρος; (Χμμμ, κάτι ή μάλλον …κάποιον μου θυμίζει αυτό!)
Δεν είμαι δημοσιογράφος, και δεν κατέχω καλά τη δεοντολογία του χώρου. Αν όμως πράγματι η δεοντολογία της δημοσιογραφικής αντικειμενικότητας επιτρέπει και ανέχεται τέτοιες καταστάσεις κατά τη διαμόρφωση της Κοινής Γνώμης, τότε προφανώς έχω πολύ μεγάλο σφάλμα, ευχαριστώ θερμά που μου υποδείχθηκε, αποσύρω τη συγκεκριμένη παρατήρησή μου (όποιον άλλο και να αφορά) και ζητώ ταπεινά και δημόσια από την Εφημερίδα να με συγχωρέσει.
Παρακαλώ όμως να μη με παρεξηγεί κιόλας, όταν ως αθεράπευτος σκεπτικιστής και παρά τις αδιαμφισβήτητες, σεβαστές και εξαντλητικά απαριθμηθείσες περγαμηνές του Συμβούλου του, θα αναρωτιέμαι σχετικά με τη μαχητικότητα της έρευνας, την εγκυρότητα και την αντικειμενικότητα ενός Μέσου Ενημέρωσης – επιχείρησης, που σε μικρό τόπο διοικείται και θάλλει υπό το φάσμα παρόμοιων συμπλεγμάτων. Ή παπάς – παπάς, ή ζευγάς – ζευγάς, λένε στο χωριό μου.
Αυτά επειδή το Μέσο, όσο και να μην είναι ελέφαντας, θα πρέπει να είναι πάντα σε θέση να το αποδείξει κιόλας, αμέσως, εμπράκτως και πέρα από κάθε αμφιβολία, κυρίως μάλιστα μέσω της σχέσης του (ή μάλλον της παντελούς απουσίας σχέσης!) με τα τοπικά κέντρα εξουσίας.
Είναι υποχρέωσή του αν θέλει να φέρει επάξια τον τίτλο «ανεξάρτητο», και επ’αυτού ακριβώς και μόνο οι παρατηρήσεις μου. Βέβαια, αναγνωρίζω ότι δεν είναι πάντα εύκολος ο βιοπορισμός Ποιητών και Καλλιτεχνών στο μικρό χωριό μας, ακόμα και μεγάλοι Ζωγράφοι έχουν κάνει το μπογιατζή για να ζήσουν.
Τέλος, ευχαριστώ ειλικρινά που μεταξύ των γραφομένων μου αναγνωρίζονται «αναληθή και μη», και ανταποδίδω την ίδια φιλοφρόνηση στην Εφημερίδα, την οποία, όπως και κάθε άλλο δημόσιο Μέσο και Πρόσωπο, διατηρώ το δικαίωμα να κρίνω ως Πολίτης.
Για την αποφυγή εσφαλμένων εντυπώσεων, παραθέτω την αλληλογραφία με την "Εφημερίδα ΕΡΜΗΣ" τις τελευτείες ημέρες μέσω του atsarantos@inbox.com
-----Original Message-----
From: atsarantos@inbox.com
Sent: Mon, 7 Mar 2011 03:45:29 -0800
To: ermiszak@otenet.gr
Subject: RE: apantisi
Προκειμένου να δημοσιεύεσετε την απάντησή σας, σας παρακαλώ να ακολουθήσετε τη διαδικασία που ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ οι αναγνώστες όταν θέλουν να αναρτήσουν ένα σχόλιο τους.
Τη διαδικασία την έχω περιγράψει σε προγενέστερο email το οποίο και σας επισυνάπτω.
μερσί
ατσα
-----Original Message-----
From: atsarantos@inbox.com
Sent: Thu, 3 Mar 2011 11:12:11 -0800
To: ermiszak@otenet.gr
Subject: RE:
Νομίζω πως το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να φτιάξετε ένα λογαριασμό στο gmail ή στο hotmail και να αναρτήσετε μόνοι σας την απάντηση στο σχόλιο του LASKA.
Όπως θα διαπιστώσετε στα σχόλια δεν μπορούμε να έχουμε ΚΑΜΙΑ παρέμβαση και αυτά αναρτώνται αμέσως χωρίς να περάσουν από έγκριση.
Στο όνομα του λογαριασμού μπορείτε να γράψετε "Εφημερίδα Ερμής" και τότε το σχόλιο θα έχει την "υπογραφή" της εφημερίδας.
Για την ώρα -και μέχρι να κάνετε λογαριασμό gmail, hotmail- αναρτήσαμε την απάντησή σας, στο ίδιο post που έγινε το σχόλιο του LASKA.
Όμως, όπως θα δείτε, το σχόλιο σας φαίνεται ότι γράφτηκε από ATSARANTOS!
Αν τελικά δημιουργήσετε λογαριασμό, αναρτήστε εκ νέου το σχόλιό σας (που θα φέρει και την υπογραφή σας στην επικεφαλίδα) και θα αποσύρουμε αυτό που θα φέρει την υπογραφή ATSARANTOS.
ευχαριστούμε για τη συμμετοχή
ατσα
-----Original Message-----
From: ermiszak@otenet.gr
Sent: Thu, 3 Mar 2011 20:49:13 +0200
To: atsarantos@inbox.com
Subject:
-----Original Message-----
From: ermiszak@otenet.gr
Sent: Mon, 7 Mar 2011 13:08:19 +0200
To: atsarantos@inbox.com
Subject: apantisi
Δημοσίευση σχολίου