Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 1 ημέρα
ΟΧΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΣΤΑ BLOG. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ... Υπεύθυνος για το νόμο: Ιζνογκούντ. Διαχειριστής: Λούκι Λουκ. Αρχισυνταξία: Κρουέλα ντε Βιλ. ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗ ...ΒΛΑΚΕΙΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ Για ότι προκύψει, το μαγαζί διανυκτερεύει στο atsarantos.blogspot@gmail.com
Αναρτήθηκε από Ατσάραντος στις 12:01 π.μ.
Ετικέτες Για γέλια και για ...κλάματα.
1 σχόλια:
den ta ema8es.....
8a baloun asyrmati syndesi....
apla perimenoun tin epixorigisi!
Δημοσίευση σχολίου