…η καταγγελία του πρώην δημάρχου Ελατίων, Νίκου Ακτύπη, που δήλωσε ότι «η πρόταση για το τελεφερίκ και το ξενοδοχείο στο Ναυάγιο, ήρθε έτοιμη και σταλμένη από το υπουργείο Εσωτερικών». Παρότι το θέμα αφορά όλους τους Ζακυνθινούς, οι υπόλοιπες τοπικές αρχές, Δήμαρχοι, Νομάρχης, Βουλευτής, συνεχίζουν “τον ύπνο του δικαίου”. Καληνύχτα και μείνετε ήσυχοι, θα σας καλέσουμε στα εγκαίνια…
Michelle
-
Στον καλύτερο ραιοφωνικό σταθμό του κόσμου, ο πιτσιρίκος σας έχει μια
έκπληξη. Καλή ακρόαση! Θα πρέπει να συνδεθείτε για να διαβάσετε το
υπόλοιπο. Συνδεθ...
Πριν από 1 ημέρα




























1 σχόλια:
ορε για ιδεσ τζογια μου,κανεισ δεν το σχολιασε!!ορε ξυπνατε,ορεεε!!
Μα τον (αγιο) νιονιο το χωραιτη!!
ατσαραντε,ετσι και καμουνε το ναυαγιο σαν του μυρσυδη στο βασιλικο,με μεγαλες εισοδους θα το τιραμε απ οξω η θα πρεπει να μασ ετραταρουνε cock-tale?(ετσι δεν γραφετε στα ηνγκλεζικα το κοκτεηλ? ;)
χιλιες φορες οι πραματευταδες που το σουρουπο λακανε τολαχιστο.
σου στερνο φοτο απο ναυαγιο και πεσ μου.
Δημοσίευση σχολίου