… και ανατρέπει την χημική ανάλυση της Νομαρχίας, που έλεγε ότι στο νερό υπάρχουν επικίνδυνα βαρέα μέταλλα. Αυτά συμβαίνουν γιατί δεν υπάρχει καλή σχέση ανάμεσα στη Νομαρχία και το Δήμο! Αν υπήρχε καλή σχέση, θα μπορούσαν να είχαν συνεννοηθεί για το πώς θα μοιραστούν τα κονδύλια, θα συμφωνούσαν στον τρόπο εκφοβισμού της κοινής γνώμης και θα έφτιαχναν το εργοστάσιο αφαλάτωσης. Θα έχει πλάκα αν αποδειχθεί ότι το δείγμα νερού της πρώτης ανάλυσης, ήταν από άλλη περιοχή της Ελλάδας!
Όταν καίγεται ένα ιερό, τραυματίζεται η συνείδηση του κόσμου | Επλήγη η
Λαύρα των Σπηλαίων του Κιέβου
-
Γράφει θυμωμένος, μα αυτοσυγκρατούμενος, ο π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ Η
εικόνα του Μητροπολιτικού Ναού της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στη Λαύρα των
Σπηλαίων το...
Πριν από 5 ώρες




























2 σχόλια:
Ξέρει τι κάνει ο Διονυσάκης!!!
Αφουγκράζοντας το γυναικείο παράπονο, ότι λιγοστεύουν οι άντρες στον πλανήτη....!!
έταξε ότι γέμισε ΑΡΣΕΝΙΚΟ το ζακυνθινό νερό ..!!!
Κορίτσια τα βατραχοπέδιλα και βουρρρρρρρρρρ...!!!!
-Ααααααααα....είδα εφιάλτη....μαζεύουν τα σκουπίδιαααααα....
-Ααααααα.....μην φωνάζεις....έχω κονσέρβαααααα......
Δημοσίευση σχολίου