Μήπως είδατε τα φανάρια του Αγίου;
Συμβαίνει κάτι ιδιαίτερο και δεν δουλεύουν;
Μάλλον η πολλή δημοκρατία σ'αυτό το νησί φταίει...
Είπαν να τα σβήσουν και να αποφασίζουμε δημοκρατικά μεταξύ μας ποιός θα περνάει...
Α ρε βούρδουλας που χρειάζεται στους βούρδουλες των υπηρεσιών!
PAN.KAR
Ο Ανδρέας από το Βερολίνο ετοιμάζεται για Ελλάδα
-
Στον καλύτερο ραδιοφωνικό σταθμό του κόσμου, ο Ανδρέας από το Βερολίνο
ετοιμάζεται για το ταξίδι στην Ελλάδα αλλά με άλλο τρόπο. Καλή ακρόαση! Θα
πρέπει ...
Πριν από 8 ώρες



























2 σχόλια:
Πρέπει να στηρίξουμε και τον τίμιο αγώνα των φαναρτζήδων. Αν όλα τα φανάρια δουλεύουν κανονικά, αυτοί θα μείνουν άνεργοι!
τα φανάρια δουλεύουν με ηλιακή ενέργεια...λογω συννεφιάς..τόσες μέρες δεν φόρτισαν...αυτός είναι ο λόγος
Δημοσίευση σχολίου